A A A K K K
для людей із порушенням зору
ЗАСЛУЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Хмельницького району Хмельницької області

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО ПРОЕКТУ БЮДЖЕТУ НА 2023 РІК

Дата: 03.01.2023 14:39
Кількість переглядів: 325

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

ДО ПРОЕКТУ БЮДЖЕТУ

ЗАСЛУЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

 НА 2023 РІК

 

Показники бюджету Заслучненської сільської територіальної громади на 2023 рік сформовано відповідно до положень Конституції України, вимог Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України « Про правовий режим воєнного стану», Закону України про Державний бюджет України на 2023 рік, основних прогнозних макропоказників та окремих показників, а також  інших законодавчих актів,  бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів бюджету територіальної громади з урахуванням наявної бази оподаткування.

Бюджет Заслучненської територіальної громади на 2023 рік розрахований із врахуванням спрямовування на забезпеченням нагальних потреб громади в період  дії воєнного стану та протистояння можливим викликам. Бюджет громади може бути уточнений  та переглянутий як у бік покращення так і у бік погіршення, у зв’язку з поточною мінливістю соціального –економічної ситуації, нестабільності внутрішнього та зовнішнього середовища, високої залежності економічної активності від безпекових факторів.

 

  І. Загальна характеристика Заслучненської територіальної громади

 

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 року №727-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Хмельницької області» створена Заслучненська територіальна громада до складу якої увійшло 5 територіальних громад і яка налічує 21 сільський населений пункт.

Чисельність населення громади становить 4305 чол.

Відповідно до Постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 року №807-ІХ «Про утворення та ліквідацію районів» територія Заслучненської територіальної громади входить до складу Хмельницького району Хмельницької області.

Адміністративний центр громади – село Заслучне, яке розташоване на відстані 50 км до районного центру та обласного центру по автомагістралі.

 

Основною галуззю та сферою діяльності суб`єктів господарювання на території громади є сільськогосподарське виробництво.

Основними суб`єктами, які здійснюють свою діяльність у цій сфері є ТОВ «Агропартнер-1», ТОВ «СК Промінь», ТОВ «ВІТ АГРО КРАСИЛІВ», ТОВ СТОВ «МРІЯ», «Агрокомплекс Глібки» та фермерські господарства.

Основними видами діяльності зазначених суб`єктів є вирощування продукції рослинництва та тваринництво.

 

На території громади зареєстровано та здійснює свою діяльність 59 фізичних осіб-підприємців, основними видами діяльності яких є діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та надання послуг.

 Мережа закладів торгівлі, громадського харчування та послуг має тенденцію до розширення, що сприяє розвитку та позитивній динаміці існуючих показників споживчого ринку.

 

На території громади функціонує 4 заклади загальної середньої освіти:

- Заслучненський ліцей ім.Олексія Іщука;

- Кошелівський ліцей ім.В.Ф.Ковальчука;

- Великозозулинецька ЗОШ І-ІІІ ступеня;

- Котюржинецька гімназія.

Загальна кількість учнів, що навчається у загальноосвітніх закладах громади, становить 412 учнів. Чисельність педагогічних працівників – 90 осіб, технічних - 43.

 

 

На території громади функціонує 4 заклади дошкільної освіти:

- Заклад дошкільної освіти «Веселка» с.Заслучне;

- Заклад дошкільної освіти «Сонечко» с.Кошелівка;

- Заклад дошкільної освіти «Малятко» с.Великі Зозулинці;

- Заклад дошкільної освіти «Пізнайко» с.Котюржинці.

У закладах дошкільної освіти виховується 83 дітей. Чисельність педагогічного та технічного персоналу дошкільних навчальних закладів становить 9 та 9 осіб відповідно.

У комунальній власності Заслучненської сільської ради є в наявності та утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету територіальної громади 8 клубних та 2 бібліотечних закладів.

Заслучненська сільська рада є засновником комунальних підприємств: КП «Аква» та ЛСП «Красилівліс».

Галузь охорони здоров`я громади включає у себе Заслучненську та Великозозулинецьку амбулаторії загальної практики сімейної медицини, а також 8 фельдшерських пунктів.

 

Формування дохідної частини бюджету громади на 2023 рік

 

При розробці проекту бюджету громади на 2023 рік враховано:

- статистичні показники, які використовуються при розрахунку прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2021 рік, очікувані макроекономічні показники Мінекономіки на 2022 рік та прогнозні показники  ( попередні) на 2023 рік,

- основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022 - 2024 роки, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 586;

- основні завдання бюджетної політики, що спрямовані на забезпечення збалансування фінансів;

- продовження на 2023 рік дії тимчасової норми щодо підвищеного (+4%) нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів ( крім бюджету м. Києва);

- скасування з 2023 року оподаткування податком на доходи фізичних осіб грошового забезпечення  та інших виплат військовослужбовцям; 

  • фактичні надходження за січень-листопад 2022 року;
  • періоди дії воєнного стану та ліквідації наслідків збройної агресії проти України.

 

Обсяг дохідної частини загального фонду бюджету громади (без урахування трансфертів з державного бюджету та місцевих бюджетів вищого рівня) на 2023 рік обраховано в обсязі 21051824,00 грн.

 

 

 

Основними джерелами наповнення загального фонду бюджету громади є:

 

Податок на доходи фізичних осіб

Код 11010000

Основним платежем надходжень загального фонду місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого становить 58,7% від прогнозного показника доходів загального фонду 2023 року.

 Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2023 рік розрахований із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.

 

Основні чинники, які вплинуть на надходження податку на доходи фізичних осіб:

        • застосування єдиної ставки (18%) оподаткування доходів фізичних осіб до усієї бази оподаткування у формі: заробітної плати, інших заохочувальних виплат і винагород, які нараховуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами;
        • внесенні зміни до Податкового кодексу України;
  •  підвищення рівня мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
  • зменшення фонду оплати праці у зв’язку з дією податкової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

   Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб по сільському бюджету на 2023 рік, розраховані в сумі 12 222,9 тис. грн.

Слід  також відмітити, що податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати заплановано в сумі 7 292,9 тис.грн. Прогнозний показник даного виду податку обрахований на базі фактичних надходжень за 11 місяців поточного 2022 року та індексу зростання заробітної плати, а також збільшення відсотку надходження ПДФО до місцевого бюджету у зв’язку з внесеними змінами до Податкового кодексу України.

 

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата передбачено в розмірі 4 873,5 тис.грн. Прогнозний показник даного виду податку обрахований на базі фактичних надходжень за 11 місяців 2022 року та індексу зростання заробітної плати, а також збільшення відсотку надходження ПДФО до місцевого бюджету у зв’язку з внесеними змінами до Податкового кодексу України.

 

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування передбачено в розмірі 56,5 тис.грн. Прогнозний показник даного виду податку обрахований на базі фактичних надходжень за 11 місяців 2022 року з урахуванням змін в Податковому кодексі, а також зростання індексу зростання заробітної плати.

 

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності  (код 11020200)

 

При прогнозуванні надходжень податку на прибуток на 2022 рік враховано:

- динаміку надходжень за попередні роки;

- сталу ставку податку 18 %;

- кількість платників податку на прибуток.

 

Протягом 2022 року до сільського бюджету податок на прибуток сплачували  підприємства комунальної власності, з яких 1-е підприємство протягом року звітувало про отримані прибутки (збитки), зокрема надійшло податку на прибуток станом на 01.12.2022 року від КП «Аква» Заслучненської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області в сумі 0,1 тис.грн.

Прогноз надходжень податку на прибуток від організацій, що належать до комунальної власності у 2023 році складе 0,2 тис. грн.

 

Рентні платежі в сумі 236,6 тис. грн., що становить 1,12%.

 

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)  розрахована в сумі 181,6 тис. грн., виходячи із динаміки фактичних надходжень за попередні роки.

Розрахунок рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення на 2023 рік здійснено з урахуванням очікуваних надходжень у 2022 році та прогнозного індексу цін виробників промислової продукції, а також тенденції видобутку корисних копалин.

Рентна плата за видобування корисних копалин загальнодержавного значення зараховується до сільського бюджету в розмірі 5% і становитиме 55,0 тис.грн.

 

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами розраховано на підставі очікуваних надходжень за 2022 рік, в сумі 52,2 тис. грн., що становить 0,3% .

 

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначено у сумі 284,0 тис. грн. Розрахунок суми податку на 2023 рік проведено у розрізі об’єктів житлової та комерційної нерухомості, юридичних та фізичних осіб з урахуванням площі об’єктів і визначений на базі фактичних надходжень 11 місяців 2022 року, очікуваного надходження за 2022 рік та росту мінімальної заробітної плати.

 

Плата за землю

 

Прогноз надходжень плати за землю розраховано в сумi 3 310,0 тис. грн. на пiдставi даних про фактичнi нарахування земельного податку з фізичних та юридичних осіб у 2022 році, прогноз надходжень орендної плати за землю розраховано відповідно до діючих договорів оренди та запланованих аукціонів на  земельні ділянки та ділянки водного фонду.

 

Єдиний податок розрахований в сумi 4 931,6 тис. грн., що становить 23,0%, враховуючи фактичні надходженя за 11 місяців 2022 року, а також збільшення прожиткового мінімуму на одну працездатну особу та мінімальної зарплати з 01.01.2023 року.

 

Неподаткові надходження (адміністративні штрафи, плата за платні послуги та держмито) в сумі 14,3 грн., що становить 0,1%.

 

Адміністративні штрафи та інші санкції затверджено в сумi 10,0 тис. грн. з врахуванням фактичних надходжень штрафiв за 2022 рiк, якi накладаються адмiнкомiсiями, що створенi при виконкомі сільської ради та з врахуванням активізації роботи цих комісій.

         Частка чистого прибутку ( доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучаються до  місцевого бюджету становить 1,0 тис. грн.

Плата за надання інших адміністративних послуг запланована у сумі 3,0 тис.грн. Розрахунки проведені з врахуванням динаміки фактичних надходжень за 2021-2022 роки.

 

Державне мито

Прогнозуються надходження в сумi 0,3 тис. грн. Враховуючи фактичні надходження за 11 місяців 2022 року.

 

Доходи спеціального фонду

 

Прогнозні надходження до спеціального фонду сільського бюджету на 2023 рік обчислено в сумі 55,5 тис. грн.

Основними надходженнями  спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ в сумі 55,0 тис. грн. що перебувають у комунальній власності, а також екологічний податок, який сплачується за викиди в атмосферне повітря в сумі 0,5 тис. грн

 

Власні надходження бюджетних установ

( 25000000)

 

До власних надходжень бюджетних установ належать плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю, надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності, плата за оренду майна бюджетних установ.

Прогнозні надходження власних надходжень бюджетних установ до сільського бюджету на 2023 рік визначено відповідно до положень Бюджетного кодексу України та розрахунків головних розпорядників коштів в сумі 55,0 тис. грн., в тому числі :

            - плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями – 40,0 тис.грн;

- плата за оренду майна бюджетних установ - 15,0 тис.грн.

 

Крім того, у бюджеті громади на 2023 рік враховано отримання міжбюджетних трансфертів в обсязі 22 382 112,00 грн., в тому числі:

обсяги міжбюджетних трансфертів, передбачені ЗУ «Про Державний бюджет України на 2023 рік» в сумі 21 360 200,00  грн., що складається з:

- базової дотації в обсязі 8 176 500,00 грн.;

- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в обсязі                 13 183 700,00 грн. (на заробітну плату з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів);

- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в обсязі 358 212,00грн.;

- трансферти з Хмельницького міського бюджету, доведені управлінням фінансів Хмельницької міської ради в обсязі 663 700,00грн., а саме:

- субвенція з місцевого бюджету на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування в обсязі      663 700,00 грн.

 

ПОЯСНЕННЯ ЩОДО ВИДАТКІВ  ПО ГАЛУЗЯХ 

 

Видаткова частина бюджету територіальної громади на 2023 рік сформована відповідно до Бюджетного кодексу України, з урахуванням основних підходів до формування місцевих бюджетів на 2023 рік, доведених Міністерством фінансів України, а саме:

- підвищення розміру мінімальної заробітної плати з 01 січня 2023 року до 6700,00 грн;

- зростання посадового окладу працівників 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 01 січня 2023 року до 2 893,00 грн;

- прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць становитиме 2589,00 грн;

- збереження міжпосадових співвідношень розмірів посадових окладів і тарифних коефіцієнтів;

- індекс споживчих цін – 130,0% (прогноз).

 

Під час складання видаткової частини бюджету на 2023 рік насамперед враховано потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів бюджету громади, відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, збережені обов’язкові надбавки, матеріальні допомоги та інші виплати працівникам окремих галузей бюджетної сфери, які відповідно до внесених змін у законодавстві застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, на проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання і водовідведення, природний газ і послуги зв’язку, які споживають бюджетні установи.

 

Видаткова частина бюджету громади на 2023 рік сформована в межах наявного фінансового ресурсу та визначена в обсязі 43489436,00 грн.

Видатки загального фонду бюджету складають 43433936,00 грн., видатки спеціального фонду  55500,00 грн.

На забезпечення видатків загального фонду спрямовані надходження від податків і зборів та міжбюджетні трансферти з державного бюджету та з місцевих бюджетів вищого рівня.

Видатки спеціального фонду передбачені за рахунок власних надходжень бюджетних установ.

 

За галузевим спрямуванням видатки бюджету громади характеризуються наступним чином:

 

Державне управління

 

В цілому видатки по цій галузі затверджені в сумі 7473780,00 грн по загальному фонді в сумі 7458780,00 грн, а також по спеціальному фонді в сумі 15000,00 грн.      

 

КПКВКМБ 0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад»

Обсяг видатків на утримання сільської ради затверджений в сумі 6391655,00 грн, в тому числі: по загальному фонду – 6376655,00 грн, по спеціальному фонду (за рахунок коштів, отриманих від орендної плати) – 15000,00грн. Питома вага видатків даної галузі у видатках бюджету громади становить 14,70%.

Заробітна плата з нарахуваннями затверджена в сумі 5596755,00 грн. Питома вага затверджених видатків на заробітну плату з нарахуваннями становить 87,56% від загального обсягу видатків на дану галузь.

Зазначений обсяг асигнувань на оплату праці обрахований відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», наказу Міністерства праці України від 02.10.1996 року № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» та з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 року в розмірі 6700,00 грн та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС на 01.01.2023 року в розмірі 2893,00 грн; надбавок і доплат до заробітної плати, які носять обов’язковий характер; матеріальної допомоги на оздоровлення; доплати до рівня мінімальної заробітної плати.

По КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» передбачені в сумі 58500,00 грн (0,92% загального обсягу видатків даної галузі), в тому числі: по загальному фонду - 46000,00 грн, по спеціальному фонду – 12500,00 грн. Їх планується спрямувати на придбання господарських та канцелярських товарів.

Видатки по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» передбачені видатки в сумі 27700,00 грн (0,43% загального обсягу видатків даної галузі), в тому числі: по загальному фонду – 25200,00 грн, по спеціальному фонду – 2500,00 грн. Дані видатки заплановані на оплату послуг з перезарядки та ремонту картриджів, послуги інтернету, послуги з адміністрування програмного забезпечення, тощо.

На оплату комунальних послуг і енергоносіїв затверджені видатки в сумі 708700,00 грн, що становить 11,09% до загального обсягу видатків на органи місцевого самоврядування. Зазначений обсяг видатків, передбачено на оплату електроенергії і  розраховано виходячи із середньорічного фактичного споживання за 2022 рік та прогнозної середньорічної вартості електроенергії на 2023 рік в розмірі 10,00 грн за 1 кВт (за даними Хмельницькобленерго).

 

КПКВКМБ 0160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах»

В цілому видатки по цій функції затверджені в сумі 1082125,00 грн, що становить 2,49% видатків бюджету в цілому.

Заробітна плата з нарахуваннями затверджена в сумі 1042125,00 грн. Питома вага затверджених видатків на заробітну плату з нарахуваннями, що становить 96,30 % від загального обсягу видатків на дану галузь.

Зазначений обсяг асигнувань на оплату праці обрахований відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», наказу Міністерства праці України від 02.10.1996 року № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів та з урахуванням надбавок і доплат до заробітної плати, які носять обов’язковий характер; матеріальної допомоги на оздоровлення.

Видатки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» передбачені в сумі 20000,00 грн та 1,85% даної галузі. Їх планується спрямувати на придбання господарських та канцелярських товарів.

По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» передбачені видатки в сумі 20000,00 грн, що становить 1,85%. Дані призначення планується використати на оплату послуг з перезарядки та ремонту картриджів, оплата адміністрування програмного забезпечення, тощо.

 

КПКВКМБ 0111010 «Надання дошкільної освіти»

В цілому видатки на 2023 рік на дошкільну освіту затверджені в сумі 3463174,00 грн, в тому числі: по загальному фонду в сумі 3423174,00 грн, по спеціальному фонду – 40000,00 грн (батьківська плата за харчування дітей). Питома вага видатків на дошкільну освіту в загальному обсязі видатків бюджету становить 7,96%.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями затверджені в сумі 2259234,00 грн, що становить 65,24% в загальному обсязі видатків на утримання закладів дошкільної освіти.

Видатки на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю передбачені в сумі 15000,00 грн та 0,43% даної галузі. Дані видатки планується спрямувати на придбання канцелярських та господарських товарів.

Видатки на харчування затверджено в сумі 470500,00 грн, з них 430500,00 грн - кошти загального фонду та 40000,00 грн – кошти спеціального фонду бюджету (батьківська плата за харчування), що складає 13,59% в загальному обсязі асигнувань даної галузі.

По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» передбачені видатки в сумі 50000,00 грн, що становить 1,44% усіх видатків галузі. Дані призначення планується використати на оплату медогляду працівників, послуги санепідемстанції, послуги з виміру опору ізоляції, послуги з повірки димвентканалів газових котлів, послуг з перезарядки та ремонту картриджів, тощо.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв передбачено в сумі 268440,00 грн та обчислено виходячи із середньорічного фактичного споживання за 2022 рік та прогнозної середньорічної вартості електроенергії на 2023 рік в розмірі 10,00 грн за 1 кВт (за даними Хмельницькобленерго), вартість природного газу врахована на рівні ціни 2022 року. Питома вага затверджених видатків на оплату спожитих енергоносіїв в загальному обсязі асигнувань на утримання закладів дошкільної освіти складає 7,75%.

 

Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти

На 2023 рік видатки на загальну середню освіту передбачено в сумі 25970935,00 грн, в тому числі: за рахунок надходження податків та зборів до загального фонду бюджету затверджені в сумі 12387235,00 грн, за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету – 13183700,00 грн. Питома вага видатків даної галузі в загальному обсязі видатків бюджету становить 59,72%.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями затверджені в сумі 19873326,00 грн, з них:

  • 2275736,00 грн - на заробітну плату педагогічному персоналу за рахунок коштів базової дотації з державного бюджету;
  • 13183700,00 грн - на заробітну плату педагогічному персоналу за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету;
  • 4413890,00 грн - на заробітну плату технічному персоналу за рахунок надходжень податків і зборів до загального фонду бюджету громади.

Питома вага видатків на заробітну плату з нарахуваннями становить 54,00% в загальному обсязі асигнувань на загальну середню освіту.

Затвердженими бюджетними призначеннями на заробітну плату з нарахуваннями забезпечено 100% потребу нарахованого фонду заробітної плати працівників галузі загальної середньої освіти, який обраховано із врахуванням виплати основної заробітної плати з врахуванням мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 року в розмірі 6700,00 грн та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС в розмірі 2893,00 грн, надбавок і доплат до заробітної плати, які носять обов’язковий характер (вислугу років, доплата за престижність, доплата за складність роботи, тощо), матеріальної допомоги на оздоровлення, доплати до рівня мінімальної заробітної плати.

Видатки на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю затверджено в сумі 992950,00 грн, або 8,02% усіх видатків даної галузі. Дані призначення планується спрямувати на придбання паливно-мастильних матеріалів для підвозу учнів та вчителів, запчастин для ремонту шкільних автобусів, будівельних та господарських матеріалів, для поточного ремонту шкільних автобусів, канцелярських товарів, документів про освіту, миючих та дезінфікуючих засобів.

Видатки на харчування затверджено в сумі 719400,00 грн., що складає 5,81% в загальному обсязі асигнувань на загальну середню освіту. За заплановані бюджетні призначення планується здійснювати харчування учнів 1-4 класів з розрахунку 40%- кошти з місцевого бюджету та 60% - батьківська плата.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв передбачено в сумі 3572759,00 грн, питома вага яких в загальному обсязі видатків даної галузі складає 28,84%. Дані видатки обчислено, виходячи з прогнозних натуральних показників споживання енергоносіїв у 2022 році та прогнозної середньорічної вартості електроенергії на 2023 рік в розмірі 10,00 грн за 1 кВт (за даними Хмельницькобленерго), вартість природного газу та пелетів врахована на рівні ціни 2022 року.

На оплату послуг (крім комунальних) в бюджеті громади в галузі загальної середньої освіти передбачено 812500,00 грн, або 6,56% видатків даної галузі. Бюджетні призначення за цим напрямком видатків планується спрямувати на оплату послуг по підвозу учнів та вчителів, на оплату послуг звязку, послуг по обробленню документів про освіту, медогляд, страхування транспортних засобів, технічне обслуговування котелень, обслуговування газових мереж. , поточного ремонту санвузлів Кошелівського ліцею ім.В.Ф.Ковальчука та Великозозулинецької гімназії.

 

Культура і мистецтво

 

Обсяг видатків загального фонду бюджету галузі культури і мистецтва на 2023 рік становить 1480280,00 грн, що становить 3,40% загального обсягу видатків бюджету громади.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 1324730,00 грн, або 89,49% видатків галузі культури і мистецтва, в тому числі:

  • заробітна плата з нарахуваннями працівників бібліотек становить 257437,00 грн;
  • заробітна плата з нарахуваннями працівників будинків культури – 1067293,00 грн.

При плануванні видатків на заробітну плату враховано виплату основної заробітної плати з врахуванням мінімальної заробітної плати з 01.01.2023 року в розмірі 6700,00 грн та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС в розмірі 2893,00 грн, надбавок і доплат до заробітної плати, які носять обов’язковий характер (вислугу років тощо), матеріальної допомоги на оздоровлення, доплати до рівня мінімальної заробітної плати.

Видатки на придбання предметів, матеріалів та інвентарю затверджено в сумі 45000,00 грн, що становить 3,04% загального обсягу видатків даної галузі.

Даним обсягом видатків планується придбати канцелярське приладдя і господарські товари в сумі 10000,00 грн та 35000,00 грн - видатки на придбання сувенірної продукції та продукції для нагородження для забезпечення виконання інших заходів в галузі культури і мистецтва.

На оплату послуг (крім комунальних) в бюджеті громади в галузі культури і мистецтва передбачено 20000,00 грн, або 1,35% видатків даної галузі. Бюджетні призначення за цим напрямком видатків планується спрямувати на оплату послуг інтернет.

На оплату комунальних послуг і енергоносіїв затверджені видатки в сумі 90550,00 грн, що становить 6,12% до загального обсягу видатків даної галузі. Зазначений обсяг видатків, передбачено на оплату використаної електроенергії в бібліотеках та будинках культури і розраховано виходячи із середньорічного фактичного споживання за 2022 рік та прогнозної середньорічної вартості електроенергії на 2023 рік в розмірі 10,00 грн за 1 кВт (за даними Хмельницькобленерго).

 

По КПКВК МБ 0115011«Проведення навчально –тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту» заплановані видатки в сумі 20000,00 грн,  що становить 0,05% видатків бюджету громади.

Бюджетні призначення по даній галузі планується спрямувати на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту згідно затвердженої  програми сільської ради  «Програма розвитку футболу на території Заслучненської сільської ради на 2021-2025 роки»

    

 

       Охорона здоров’я

 

КПКВКМБ 0112111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги»

Обсяг коштів з надання первинної медичної допомоги населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, затверджені в сумі 1027800,00 грн, яку планується надати для Комунального некомерційного підприємства «Красилівський Центр первинної медичної допомоги» для:

    • виплати заробітньої плати з нарахуваннями -827200,00 грн;
    • придбання паливно-мастильних матеріалів – 37,600 грн;
    • на відшкодування пільгових рецептів хворим з хронічною нирковою недостатністю- 53000,00 грн;
    • реактиви – 60000,00 грн;
    • турберкулін – 50 000,00 грн.

 

 

КПКВКМБ 0112010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню»

 

Бюджетні призначення по даному напрямку передбачено в сумі 50000,00 грн на забезпечення доставки пацієнтів з нирковою недостатністю для процедури програмного гемодіалізу, що становить 0,11% видатків бюджету громади.

Бюджетні призначення даної галузі будуть спрямовані на придбання дизельного палива для автомобіля, який використовується для транспортування пацієнтів для процедури програмного гемодіалізу – 24804,00 грн, на ремонт автомобіля – 5341,00 грн, на виплату заробітної плати з нарахуваннями водію автомобіля – 19855,00 грн.

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

 

По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» затверджені  видатки,  в сумі 957984,00 грн, що становить 2,20% видатків бюджету на 2023 рік.

За КПКВКМБ 0113033 «Компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян» обсяг коштів з надання пільгового проїзду автомобільним транспортом окремим категоріям громадян, які планується відшкодувати, затверджені, згідно сільської комплексної програми «Програма відшкодування компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян Заслучненської об'єднаної територіальної громади на приміських маршрутах загального користування автомобільним транспортом на 2023 рік» в сумі 60000,00 грн.

 

За КПКВКМБ 0113160 «Надання соціальних гарантій фізичним особами, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які  не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» обсяг коштів передбачених на  компенсацію виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2023 рік  згідно програми сільської ради «Програма компенсації виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2023 рік» сумі 115000,00 грн.

 

         

За КПКВК МБ 0113242  «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» затверджено видатки згідно сільської комплексної програми Програма соціального захисту населення "Турбота" на території Заслучненської сільської ради 2021-2023 роки, на надання разових матеріальних допомог незахищеним верствам населення громади в сумі 105000,00 грн (виплата одноразової соціальної допомоги дітям-сиротам, яким виповнюється 18 років – 3620,00 грн).

 

Житлово-комунальне господарство

По галузі «Житлово-комунальне господарство» затверджені видатки в сумі 2046318,00 грн, що становить 4,71% загального обсягу видатків бюджету на 2023 рік.

 

За КПКВК МБ 0116013 «Забезпечення діяльності водопровідно – каналізаційного господарства» затверджені видатки в сумі 713700,00 грн.

 Бюджетні призначення передбачені на оплату електроенергії, яка використовується для роботи артсвердловин на території громади, за рахунок субвенції з Хмельницького міського бюджету в сумі 663700,00 грн, на придбання лічильників води – 25000,00 грн, на оплата послуг, крім комунальних – 25000,00 грн).

 

Видатки на іншу діяльність, пов’язану з експлуатацією об’єктів ЖКГ затверджені в сумі 1037618,00 грн згідно сільської комплексної програми «Програма благоустрою сіл на території Заслучненської сільської ради на 2023 рік», з них: заробітна плата з нарахуваннями працівникам КП «АКВА» - 787618,00 грн, придбання паливно-мастильних матеріалів – 20000,00 грн, придбання запчастин до транспортних засобів – 50000,00 грн.

 

Видатки на організацію благоустрою населених пунктів КП «АКВА» - 295000,00 грн згідно сільської комплексної програми «Програма благоустрою сіл на території Заслучненської сільської ради на 2022 рік», з них: видатки на оплату послуг по договорах ЦПХ – 50000,00 грн, витрати на придбання бензину для бензокосів – 50000,00 грн, оплата послуг з підгортання сміттєзвалища – 30000,00 грн, послуги з прогортання снігу – 30000,00 грн, оплата електроенергії, використаної на вуличне освітлення доріг – 135000,00 грн.

 

Видатки на утримання пожежної охорони в бюджеті на 2023 рік заплановано по КПКВК МБ 0118130 „Забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони” згідно Програми забезпечення пожежної безпеки житлового сектору та об`єктів усіх форм власності на території сіл Заслучненської сільської ради на 2023 рік в сумі 464360,00 грн, що становить 1,07% загального обсягу видатків бюджету.

 Бюджетні призначення даної галузі спрямовуватимуться на заробітну плату з нарахуваннями працівникам в сумі 364360,00 грн, придбання паливно-мастильних матеріалів для пожежного автомобіля – 50000,00 грн, придбання шин до пожежного автомобіля – 50000,00 грн.

 

Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування

 

По КПКВК МБ 0117680 „Членські внески до асоціації органів місцевого самоврядування”

Затверджені видатки, згідно укладеної угоди  Асоціації міст України Хмельницької області з Заслучненською сільською радою на 2023 рік в сумі 4305,00 грн.

 

Природоохороні заходи за рахунок цільових фондів

 

КПКВК МБ 0118340 Природоохороні заходи за рахунок цільових фондів

 

Відповідно до Програми охорони природного навколишнього середовища Заслучненської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки затверджено видатки, на придбання озеленювальних насаджень, саджанців для багаторічних насаджень на території Заслучненської сільської ради на 2023 рік в сумі 500,00 грн. ( спецфонд).

 

Економічна діяльність

По галузі «Економічна діяльність» затверджені  видатки в сумі  350 000,00 грн.

     КПКВК МБ 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету»

Затверджені видатки в сумі 250000,00грн. на поточний ремонт та утримання автомобільних доріг загального користування, в тому числі: поточний ремонт дорожнього покриття, зимове утримання доріг відповідно до Програма розвитку автомобільних доріг загального користування Заслучненської сільської ради на 2023 рік.

 

Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха передбачені згідно Програми цивільного захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на території Заслучненської сільської територіальної громади на 2021-2023 роки в сумі 50000,00 грн для придбання матеріалів для матеріального резерву.

 

Заходи та роботи з територіальної оборони затверджені в бюджеті громади на 2023 рік згідно Програми підготовки територіальної оборони та місцевого населення до участі в русі національного спротиву в Заслучненській сільській територіальній громаді на 2022-2024 роки" в сумі 100000,00 грн, що становить 0,02% видатків бюджету громади на 2023 рік.

 

Резервний фонд бюджету громади

 

КПКВК МБ 3718710 «Резервний фонд місцевого бюджету»

Передбачені видатки в сумі 430000,00 грн. для попередження та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в об’єднаній територіальній громаді.

 

Начальник фінансового відділу                                              Наталія РАБЦУН


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь