ЗАСЛУЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Хмельницького району Хмельницької області

Конкурсний відбір на посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Заслучненської сільської ради

Дата: 24.12.2020 14:56
Кількість переглядів: 619

Фото без опису

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади

посадової особи місцевого самоврядування

 

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», рішення Заслучненської сільської ради від 21 лютого 2020 року № 19 «Про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в апараті та виконавчих органах Заслучненської сільської ради», Заслучненська сільська рада

 

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування – головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Заслучненської сільської ради.

 

Основні вимоги до кандидата:

  • повна вища фінансовоекономічна освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
  • стаж роботи у фінансових органах місцевого самоврядування, органах державної влади, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з питань бюджету, фінансів та видатків не менше 2 років;
  • вільне володіння українською мовою;
  • знання Конституції України, Законів України;
  • вільне володіння комп`ютером;
  • досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel, АІС «Місцеві бюджети», «Logica», в системі ПРОЗОРО, Еdata.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії сільської ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій заявник вказує, що він ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня засвідчені нотаріально або оргвідділом виконавчого комітету;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України;
  • письмову згоду про проведення спеціальної перевірки;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 

Особи, які працюють у апараті та виконавчих органах сільської ради і бажають взяти участь у конкурсі, зазначених документів до заяви не додають.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Заслучненській сільскій раді за адресою: с.Заслучне, площа І.О.Масловського, будинок 2.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь